I Ølsted Idræts Forening er vi en lille krocketafdeling på 16 medlemmer.
Vi er organiseret under DGI og spiller efter DGIs landsdækkende regler. (Ikke havekrocket).
Vi spiller på søndage kl. 9,30 – ca. 12,00 og
Tirsdage kl. 12,30 – ca. 16,00-16,30.
Om tirsdagen holder vi en kaffepause kl. ca. 14,00, hvor vi hygger os med hinanden. Hvis én af os har fødselsdag, er der kage til kaffen.

Vi vil gerne være flere medlemmer, som har lyst til noget rolig motion i frisk luft og få gået ca. 3-4 km på sådan en dag.
Vi har dygtige instruktører, som har uddannet sig på DGI´s kurser og som er gode til, at lære fra sig om regler og slag.

Vi har krocketkøller til rådighed. Beklædningen er fri.

Vi spiller parvis, 2 mod 2 og snakker meget sammen om spillet.
I sommerhalvåret kommer 16 – 18 af os jævnligt og spiller krocket.

Om vinteren spiller de, der har lyst, når vejr og baner tillader det. Ofte kun ca. 6 -10 spillere. Om tirsdagen mødes nogle af os i klubhuset for bare, at snakke og hygge os med hinanden.
Krocket

Krocket er et meget engagerende spil, som man hurtigt bliver ”bidt” af.
Om sommeren er der mulighed for, hvis man har lyst, at deltage i turneringer og stævner.
Disse turneringer og stævner er meget lærerige og her møder vi altid glade og positive mennesker omkring en fælles interesse.
Altid i en afslappet og hyggelig atmosfære.
Vi afholder også selv et årligt stævne, hvor vi er sikre på, at spille med en makker fra vor egen forening.
Hvis du har lyst at prøve, er du meget velkommen til at prøve det nogle gange, inden du melder dig ind. Så kan du ”mærke”, om det er noget for dig.

Kontingent kr. 350,00 pr år. 2023