Økonomisk støtte til deltagelse på hold for børn og unge

Kniber det med at finde økonomi til, at tilbyde dit barn eller unge at deltage på et hold i vores forening, eller kender du et barn eller ung der gerne vil være en del af vores fællesskab, men ikke har økonomisk mulighed, er der hjælp at hente.

Der er mulighed for at få støtte til kontingent ved at henvende sig til:

For 0-17 årige hos BROEN Halsnæs

BROEN Halsnæs kan hjælpe børn og unge til det fyldte 17. år i Halsnæs Kommune med økonomisk støtte til at deltage i en fritidsaktivitet. Støtten gives til familier som er økonomisk trængende, akut eller mere permanent.

Søren Torrense Hansen

Tlf.: 28920303

Børn og unge op til 25 år af vanskeligt stillede forældre samt nytilkomne voksne flygtninge og asylansøgere hos DGI inklusion

Mariann Skytthe

Tlf.: 21379775

Alle med flygtningebaggrund under 18 år hos Fritidspuljen

Fritidspuljen giver kontingentstøtte til flygtningebørn under 18 år. Fritidspuljen giver økonomisk støtte til organiseret holddeltagelse i forenings- og fritidsaktiviteter.

Tlf.: 26110622